De concept
1 1 van By the it Zakelijke bijeenkomsten
Deze zakelijke bijeenkomsten weerspiegelen de gedeelde wens van Verhuurders en exposanten om elkaar te ontmoeten dankzij ons matchmaking-platform, het enige in zijn soort in Europa.
2 van 2. Deze bijeenkomsten vinden de hele dag plaats op de stand van de exposant
En worden precies getimed met behulp van de vergaderagenda die aan de Hosted Buyers wordt gegeven.
Gehoste kopers kunnen de tentoonstelling ook bezoeken en de exposanten zien die ze willen tussen hun bijeenkomsten: All4Customer Meetings is in feite een tentoonstelling waar elke exposant een echte stand heeft.
3. 3 van By the it of zij het geval is Conferenties op hoog niveau
Tijdens de tentoonstelling wordt op bepaalde tijden van de dag een schema van conferenties op hoog niveau georganiseerd.
Tijdens de conferenties worden geen vergaderingen gepland of georganiseerd.
4. 4 van By the it. Verhuurde kopers worden volledig verzorgd
Bij de organisatoren: vervoer, accommodatie en catering.
5. 5 uur. Het netwerk
Het netwerk tussen exposanten en gehoste kopers vindt plaats tijdens de vergaderingen:
Op de eerste avond bij de welkomstcocktail receptie
Op de tweede avond, tijdens een vrije avond voor exposanten om hun klanten en/of prospects uit te nodigen voor een diner of een drankje
Op de laatste avond een gala-avond inclusief een cocktaildiner.
Resultaten van dit concept
Uiteindelijk stelt het concept grote kopers in staat om hun problemen op te lossen en snel het bedrijf of de bedrijven te vinden die ze nodig hebben, waardoor ze veel tijd besparen.
Voor exposanten betekent dit dat ze nieuwe klanten kunnen vinden en de belangrijkste kopers kunnen ontmoeten die hun producten of oplossingen nodig hebben, in tegenstelling tot wat er op een traditionele beurs gebeurt.
Bezoekers
Gehoste kopers
Geaccrediteerde bezoekers
Bent u op zoek naar een serviceprovider in de toekomst Klantervaring, digitale marketing, e-commerce, kunstmatige intelligentie en data?
All4Klantvergaderingen Het is de place to be om de belangrijkste spelers in de sectoren te ontmoeten!
De exposanten
KLANTENVERANTSVERANTBEOORDELING EN GEBRUIKER ERVIENINGSVOUWERKELIJKHEID
- Analyse van teamvaardigheden (planning / Human Resources management)
- Kunstmatige intelligentie en klantenservice
- Verandermanagement / Transformatie
- Contact centers / Uitbesteding van klantrelaties
- Analyse van gesprekken
- Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)
- CRM / SOCIALE CRM / Omnichannel beheerplatform
- Analyse van klantgegevens
- Verzamelen en verwerken van klantgegevens
- Betrokkenheid en loyaliteit van klanten
- Intelligentie van klanten
- Beheer van klantinteractie
- Kaarttoewijzing van klantreizen
- Kennis van klanten / Gegevens
- Beheer van klantenloyaliteit
- Zelfbedieningsautonomie van de klant
- Strategieën voor klantenservice
- Klantenservice en ervaring
- Technologieën voor klantenondersteuning (chatbots, callbots, messagingbots en virtuele assistenten)
- Beveiliging en naleving van gegevens
- Dynamische prijzen
- De e-reputatie
- Hulpmiddelen voor werknemersbijstand
- Interactieve Voicerespons (IVR) en Computer Telefonie Integratie (CTI)
- Integrator van IT-diensten
- Mobiele en cloud-gebaseerde CRM-oplossingen
- Persoonlijke inhoud
- Kwantitatieve en kwalitatieve studie
- Integratie op sociale media in CRM
- Monitoring van sociale media
- Software voor contactcenters
- Oplossingen voor klanten met een handicap
- Telecomoperator en Voice over Internet Protocol (VoIP)
- Ervaring met UX/User
- Stem van de klantencollectie
- Ergonomie van het werkstation
DIGITALE MARKETING STRATEGIE EN TOOLS
- A/B Testen
- De overname
- Affiliate marketing
- Analyse en prestatiemeting
- Augmented Reality (AR) in de reclame
- Collaborative Marketing Platform voor netwerkbetrokkenheid
- Content Marketing & Social Selling
- Strategieën voor contentmarketing
- Conversie van de
- Community Platform voor klanten
- De databanken
- DMP / CDA
- E-adverturing, PPC-strategie en retargeting
- Bouwer van e-mail
- Influencer marketing
- Aanbestedingsoplossing voor marketing
- Automatisering van de marketing
- Programmaactivering van de media
- Retail Media
- Mobiele marketing / Mobiele apps
- Multichannel relatie marketing
- Meertalige oplossingen
- Prestatie marketing
- Personalisatie voor de personal
- Platform voor het automatiseren van lokale netwerkmarketing
- Verantwoorde digitale marketing / verantwoorde digitale communicatie / Eco-verantwoordelijke targeting
- Retail Media
- Verkoop- en verkoopondersteuningsplatform
- SEO / SEM
- SMS / MMS Routing Platform
- Social Media / Maatschappelijke media Management
- Sociaal betaald
- Video-inhoud en livestreaming
- Virtuele realiteit / augmented reality
- Video marketing en podcasts
E-COMMERCE EN DIGITAL COMMERCE SOLUTIONS
- Kunstmatige intelligentie voor aanbevelingen
- Contactloos betalen
- Digitale portemonnee
- Drive/Web om op te slaan
- Uitbesteding van e-commerce
- E-Merchandising van
- E-betaling
- De hosting
- Ontwerp van de interface (UI)
- Live winkelen
- M-Betaling
- Marktplaatsen op de markt
- MDM (beheer van mobiele apparaten)
- Mobiele handel en apps
- Online beheer en beveiliging van betalingen
- PIM / DAM (Productinformatiebeheer / Digitaal Vermogensbeheer)
- Prijs- en promotiestrategieën
- Zoekmachines
- Veilig betalen
- Sociale handel
- Website / E-Shop ontwikkeling
GEGEVENSOLLECTIE EN ANALYSE
- Big data en gegevensbeheer
- Feedback en vragenlijsten van klanten
- Privacy en privacy en AVG
- Data governance en kwaliteit
- Automatisering van gegevensverzameling
- Visualisatie van gegevens
- Metadata beheer en analyses
- Open data, Datamining en gegevensexploitatie
- Voorspellende analyse
- Spraak naar tekst